Жаңалықтар


2023 жылдың 17 ақпанында №7 ОМ базасында «Цифрлық кеңістіктегі заманауи мұғалім» тақырыбында облыстық семинар өтті.
Іс-шараға облыстың білім бөлімдерінің әдіскерлері мен орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдері қатысты.
Қостанай қаласының № 7 ЖББМ орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдері облыс педагогтарымен өз тәжірибелерімен бөлісті (Атоварова Ю.А., Молчанов В.В., Дубогрей Н.Г., Альмеева Е.В , Багрий Ю.АФатхудинова А.М., Стригина М.И., Багрий Ю.А.).
№7 ЖББМ әдістемелік бірлестігі семинар қатысушыларына түрлі форматтағы жұмыстарды таныстырды: жас педагогтарға арналған тәлімгерлік шеберханасы, Q-кодты пайдалану арқылы оқу сауаттылығын қалыптастыру бойынша жұмыс, мультимедиялық журналистика шеберханасы.
Мұғалімдер өздерінің кәсіби шеберліктерін тиісті деңгейде көрсетті.
Оларға табыс және жетістік тілейміз!

17 ақпанда № 19 жалпы білім беретін мектеп базасында 5 жылға дейінгі өтілі бар биология және химия мұғалімдеріне арналған "Заманауи сабақты жоспарлау" тақырыбында қалалық семинар өтті.
Семинарда № 19 ЖББМ химия және биология мұғалімдерінің озық педагогикалық тәжірибесі ұсынылды. Химия пәнінің мұғалімі М. В. Утеева "Заманауи сабақты жоспарлау" тақырыбында мастер-класс өткізді, биология пәнінің мұғалімі И.А. Абильмажинова семинар қатысушыларымен "ғылыми-зерттеу қызметі арқылы білім алушылардың уәждемесін арттыру" тақырыбы бойынша өз тәжірибесімен бөлісті. Химия пәнінің мұғалімі Н.А. Данник ЕБҚ бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы айтты. Семинар аса нәтижелі өтті. Рефлексия кезеңінде қатысушылар семинарға оң баға берді

15 ақпанда № 17 ЖББМ базасында бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған «Бастауыш мектепте 4К құзыреттілігін қалыптастыру тәсілі ретінде ойын технологиялары (геймификация)» тақырыбында облыстық семинар өтті.
Іс-шара барысында № 17 ЖББМ орынбасарлары Е. Н. Болотько, А. К. Микибаева, К. М. Кужумсугурова қатысушыларды бастауыш сыныптарда 4К құзыреттілігін қалыптастыру тәсілі ретінде геймификацияның негізгі бағыттарымен таныстырды.
Сонымен, «4-сынып оқушыларының ББЖМ дайындықты ұйымдастырудың жүйелік тәсілі» педагогикалық шеберханасында №6 мектеп мұғалімі С.С. Уразбекова математика сабақтарында функционалдық сауаттылықты дамыту бойынша шеберлік сыныбын ұсынды.
Семинар қорытындысы бойынша қатысушылар 4К құзыреттілігін қалыптастыру шеңберінде ойын технологияларын қолданудағы әріптестерінің тәжірибесін, ұсынылған материалдың өзектілігін жоғары бағалады. Алынған тәжірибе қалалық және ауылдық педагогтардың, семинарға қатысушылардың тәжірибесіне енгізілетін болады.

Бүгін қалалық «Ханталапай» балалар байқауының кезекті іріктеу кезеңі өтті. Қатысушылар 6,7,8,9 ықшамаудандар мен Әскери қалашықта орналасқан балабақшаларға баратын балалар болды.
Бүгінгі іріктеу кезеңінің қорытындысы бойынша ең жоғары ұпай жинаған жаңа командалар анықталды (№11 б/б - 43 ұпай, №16 б/б - 39 ұпай, №8-33 ұпай). Олар да жарыстың финалына өтеді.

2023 жылғы 15-23 ақпан аралығында «А. Байтұрсынов атындағы Қостанай Өңірлік университеті» КЕАҚ базасында Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институт оқуға түсу мәселесі бойынша Қостанай қаласы мектептерінің 11-сынып оқушыларымен онлайн кездесулер өткізеді.
15.02.2023 жылы жаратылыстану-ғылыми пәндер, Педагогика және психология, мектепке дейінгі және бастауыш оқыту, Арнайы педагогика кафедралары биология және Химия пәндерін тапсыру үшін таңдаған қала мектептерінің түлектерімен кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізді.
Оқушыларға университетте оқу мүмкіндіктері, кәсіби дағдыларды одан әрі дамыту мен алудың перспективалық жоспарлары ұсынылды.
Сондай-ақ, оқушылар бастауыш сынып мұғалімдерінің, мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешілерінің, биология, химия, педагог-психологтардың мамандықтарымен танысты.
Жалпы бұл шара 20-дан астам адамды қамтыды. Онлайн кездесулер 23 ақпанға дейін жалғасады.

Бүгін қалалық «Ханталапай» балалар байқауының кезекті іріктеу кезеңі өтті. Бұл жолы қала орталығына жақын орналасқан балабақша бүлдіршіндері үшін №15 бөбекжай базасында ұйымдастырылды.
Балалар осы қызықты жарыста өздерінің ептілігін және мергендігін көрсетті.
Бүгінгі ойынның нәтижесінде балаларға мадақтамалар мен сыйлықтар тапсырылды. Ең жоғары ұпай жинағандар (№61 б/б-52 балл, №15 және № 44 б/б-44 балл, №3 б/б – 38 балл) байқаудың финалына өтті.
Ойынға қатысушылардың барлығына сәттілік тілейміз!

«Менің кітап оқитын отбасым» челленджін өткізу туралы»
«Оқитын мектеп- оқитын ұлт» республикалық жобасы мен «Үндестік» облыстық жобасы аясында Қостанай қаласы білім бөлімінің №69 бөбекжайында «Менің кітап оқитын отбасым» тақырыбында челлендж басталды. Челлендждің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың кітапқа деген сүйіспеншілігін қалыптастыруға ата-аналарды белсенді түрде тарту, сонымен қатар балалардың шығармашылық дамуы үшін белсенді орта құру және кітап оқуға қызығушылығын арттыру болды.
Балабақша тәрбиеленушілерінің отбасы ұстаздармен тығыз қарым-қатынаста бола отырып, бұл челленджге үлкен қызығушылықпен қатысып, бүлдіршіндерге қамқорлық танытып, заманауи технологиялар мен ғаламторға толы өмірін жанұялық кештермен сусындатуда. Оқуға деген құштарлық, кітап оқуға деген тұрақты қызығушылық отбасында қалыптасады және оның негізі баланың кітап оқуға дағдылануы болып табылады, бұл мектепке дейінгі ұйым мен отбасының басты міндеті.
2023 жылғы 14 ақпанда «Қостанай қаласының физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі» базасында «Lesson Study», «Сабақты зерттеу» тақырыбы бойынша орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған оқыту семинары өтті.
Іс-шара барысында Назарбаев Зияткерлік мектебінің орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі Г.Т. Едігенова, А.И. Искакова, А.Ю. Бармина және Ж.М. Батпанаева практикалық тренингтер өткізді, оның барысында Қостанай қаласының мұғалімдеріне ҚМЖ жасау бойынша тапсырмалар блогы ұсынылды.
Қазіргі мектептегі әрбір мұғалімнің міндеті-өзін-өзі жетілдіру. Семинарлар мен тренингтерге қатысу мұғалімдерге әріптестерімен тәжірибе алмасу арқылы өздерінің кәсіби шеберліктерін арттыруға, жаңа нәрселерді үйренуге және осы жаңалықты өз тәжірибесіне енгізуге мүмкіндік береді.

2023 жылдың 14 ақпанында №17 бөбекжай базасында КСК шағын ауданында «Ханталапай» қалалық балалар байқауының іріктеу кезеңі өтті. Байқауға мектепке дейінгі ұйымдардың 4-6 жас аралығындағы балалар қатысты.
Ойын балаларға ұйымшылдық, ептілік, жылдамдық, кеңістікті бағдарлап және тапқырлық көрсетуге мүмкіндік берді.
Іс-шара барлық қатысушыларға жағымды мерекелік көңіл-күй сыйлады және балалардың жадында ұзақ сақталады деп үміттенеміз!
Бүгінгі ойынның нәтижесінде балаларға мадақтамалар мен сыйлықтар тапсырылды. Ең жоғары ұпай жинағандар («Айгерим-Ай» б/б-51 балл, №17 б/б-50 балл,№40 б/б-43 балл) байқаудың финалына өтті.

2023 жылдың 13 ақпанында №21 жалпы білім беретін мектеп базасында «Ханталапай» қалалық балалар байқауының іріктеу кезеңі өтті. Байқауға қаланың 27 мектебінің мектепалды сыныбының 115 тәрбиеленушісі қатысты.
Байқаудың мақсаты қазақ халқының ұлттық ойындары арқылы балалардың ептіліктерін, тапқырлығын, логикалық ойлауын дамыту болып табылды. Балалар өз өнерлері мен қабілеттерін «Омпы», «Үш асық», «Тас қала» ойындарында көрсете білді. Жарыс өте қызықты және спорттық ынтамен өтті.
Бүгінгі ойынның нәтижесінде балалар мадақтамалар мен сыйлықтар тапсырылды. Ең жоғары ұпай жинағандар (Ә.Бөкейхан атындағы ЖББМ, №20 ЖББМ -31 балл, №115 ЖББМ және №4ЖББМ-30 балл, №10 ЖББМ -29 балл, №18МГ және №19 ЖББМ-28 балл, №15ЖББМ-27 балл, №9 ЖББМ -26 балл, №17 ЖББМ-25 балл) байқаудың финалына өтті

«Армандастар» облыстық фестиваль-байқауы
2023 жылғы 9 ақпанда М. Горький атындағы гимназияда «Армандастар» облыстық фестиваль-байқауы өтті. Байқауға жиырмаға жуық театр ұжымы қатысты. №28 мектеп-гимназиясындағы «Болашақ» театр үйірмесінің жетекшісі Марғұлан Назарұлының жетекшілік етуімен «Ахмет» спектакль (драма) қойылымы сахналанды.
Байқауға жиырмаға жуық театр ұжымы қатысса, «Болашақ» театр үйірмесінің өнерлі оқушылары жүлделі І орынды иеленді.
Әділқазылар алқасының мүшесі облыстық қуыршақ театрының көркемдік жетекшісі, «ҚР Мәдениет қайраткері» төс белгісінің иегері Иманов Қабдул-Мажит Сундетович пен «Өнерпаз болсаң» республикалық байқауының жеңімпазы, жылдың үздік актері, 2022 жылғы республикалық кинофестивальдің «Үздік комедия» номинациясының жеңімпазы өнерлі оқушылардың өнеріне тәнті болып А.Байтұрсынов атындағы ҚӨУ-дегі өнер бөлімінің актерлік шеберлік және театрландырылған қойылымдарды ұйымдастыру факультетіне Алишер Тулеутай, Жамбыл Нұралыұлы есімді өнерлі оқушыларды оқуға түсулеріне ұсыныстарын айтты. Жетекші ұстаздар мен оқушыларға шығармашылық толағай табыстар тілейміз!
Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы "Қостанай қаласының білім бөлімі" ММ ата – аналарға Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 12 наурыздағы № 320 қаулысына және білім басқармасының 2022 жылғы 18 наурыздағы № 138 бұйрығына сәйкес Қостанай қаласының мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында әлеуметтік осал санаттағы балалардың тегін және жеңілдікпен тамақтандыру мүмкіндігі бар екенін еске салады.
100% мөлшерінде тамақтану шығындарын өтеуге құқылы:
- жетім балалар;
- ата анасының қамқорлығынсыз қалған балалар;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер;
- түзету топтарының балалары.
50% мөлшерінде тамақтану шығындарын өтеуге құқылы:
- көпбалалы отбасылардан шыққан балалар;
- АӘК алушылардың отбасыларынан шыққан балалар;
- АӘК алушы болып табылмайтын отбасылардан шыққан балалар, бірақ отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен.
Ағымдағы жылдың 08 ақпанында № 24 МГ базасында TopIQ платформасын және «Орыс тілі» электронды оқулықтарын пайдалану жөніндегі республикалық онкүндік шеңберінде ББ әдіскері Г.К. Бекмағанбетованың қатысуымен мемлекеттік тілде оқытатын мектептердің бастауыш сыныптарында орыс тілі мұғалімдері үшін қалалық семинар өтті.
Жұмыс барысында орыс тілі мұғалімдері TopIQ платформасымен, оқу процесінде қолдану мүмкіндіктері туралы танысты.
Мұғалімдер Н.Н. Жедилканова, И.А. Қасымова платформаны қолдана отырып сабақтардың үзінділерін көрсетті.
Семинар қорытындысы бойынша қатысушылар әріптестеріне осы бағыттағы жұмыс тәжірибесімен алмасқандары үшін алғыс айтып, білім беру платформасының электрондық оқулықтарын пайдаланудың артықшылықтарын жоғары бағалады.

2023 жылдың 6-7 ақпанында Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының «Қостанай қаласының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің жоспарына сәйкес «№6-бөбекжай-бақшасы» МКҚК-да әдістемелік күн өтті.
Мектепке дейінгі бөлімнің әдіскерлері мектепке дейінгі ұйымның нормативтік құжаттарымен түсіндірме жұмыстарын жүргізді.
Тәрбиешілерге перспективалық жоспарларды, циклограммаларды және жеке карталарды толтыру бойынша ұсыныстар берілді.

Ағымдағы жылдың 3 ақпаны мен 6 ақпаны аралығында TopIQ республикалық онкүндігін өткізу аясында педагогтар үшін облыстық және қалалық семинарлар өтті. Іс-шаралардың мақсаты- TopIQ.kz платформада электрондық оқулықтарды пайдаланудағы педагогтердің инновациялық тәжірибесін анықтау және насихаттау.
Облыстық семинар аясында Ә. Бөкейхан атындағы мектеп базасында М.Қозыбаев атындағы № 23 ЖББМ бастауыш сынып мұғалімдері Р. А. Бучина, О. И. Труханова және Е. В. Богатыревамен, 2-4 сынып оқушыларына арналған «Букварь», «Сауаттылыққа оқыту», «Орыс тілі» және «Әдеби оқу» оқулықтарының авторларымен кездесу өтті. Олар іс-шараға қатысушыларға осы платформада қолданылатын электрондық оқулықтар туралы айтып берді. № 9 ЖББМ және ДЖББМ мұғалімдері Д. Е.Сакаева, Б. Н. Макенова, С. В. Сухинина, Л. А. Күзембаева және С. С. Мұқанғалиев әріптестеріне жұмыс тәжірибесінен сабақ үзінділерін көрсетті.
№ 5 «А» МГ базасында өткен қалалық семинар аясында педагогтар Д. Х. Муслимова мен Е. В. Ремезова TopIQ.kz. білім беру платформасын қолдана отырып, орыс тілінің ашық сабақтарын көрсетті.
Семинар қорытындысы бойынша қатысушылар әріптестеріне осы бағыттағы іс-шараларды ұйымдастырғаны және тәжірибе алмасқаны үшін алғыс айтып, білім беру платформасының электрондық оқулықтарын пайдаланудың артықшылықтарын жоғары бағалады.

2022 жылы «Қостанай қаласының білім бөлімі» ММ-де 31394 мемлекеттік қызмет көрсетілді. Оның ішінде Мемлекеттік корпорация (ХҚКО) арқылы – 126, тікелей мемлекеттік органда -317, egov.kz ҚР БҒМ АЖО арқылы электрондық Үкімет порталы -1720, indigo24.kz, school.kst-goo.kz ведомстволық бағынысты портал– 29231 («Электрондық балабақша»-13780, «Электрондық мектеп»-13071, «Миндаль» АЖ - 2380) арқылы көрсетілді.
2022 жылы 31394 қызмет көрсетілді, пайыздық қатынаста – қағаз түрінде: 1,4 % ( 443), электронды түрде: 98,6 % (30951).
Білім беру бөлімінде барлығы 21 Мемлекеттік қызмет, оның ішінде 8 мемлекеттік қызмет білім беру ұйымдарымен (2 - бөбекжай, 7-мектеп, 2 - қосымша білім беру ұйымдары), 13 - білім бөлімімен көрсетіледі.
19 мемлекеттік қызмет ақпараттық жүйелер арқылы көрсетіледі (2 – «Индиго: электрондық балабақша» АЖ- Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі жастағы (6 жасқа дейінгі) балаларды кезекке қою, құжаттарды қабылдау және балаларды мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына қабылдау, 4 – «Сакура: электрондық мектеп» АЖ - Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау, Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну, Мемлекеттік білім беру мекемелерінің білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалу үшін құжаттарды қабылдау және жолдамалар беру, Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау, 12 - ҚР БҒМ АЖО - Денсаулық жағдайы бойынша ұзақ уақыт бойы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау, қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтамалар беру, жетім балаға (жетім балаларға) және ата - анасының қамқорлығынсыз қалған балаға (балаларға) қорғаншылық немесе қамқоршылық белгілеу, қорғаншыларға немесе қамқоршыларға жетім баланы (жетім балаларды) және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы (балаларды) асырап-бағуға жәрдемақы тағайындау, Кәмелетке толмағандардың мүлкіне билік ету үшін анықтамалар беру, Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқуға рұқсат беру, Баланы (балаларды) патронаттық тәрбиелеуге беру және патронат тәрбиешілерге берілген баланы (балаларды) асырап-бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындау, Бала асырап алуға тілек білдірген адамдарды есепке қою, жетім баланы және (немесе) ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алуға байланысты біржолғы ақшалай төлем тағайындау, Баланы (балаларды) асырап алушы отбасына тәрбиелеуге беру және оларды күтіп-бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындау, Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру, Педагогтерді аттестаттаудан өту үшін құжаттарды қабылдау, 1- «Миндаль» АЖ - Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау).
Жыл сайын білім бөлімі «Мемлекеттік қызметтер көрсету бойынша білім беру бөлімінің қызметкерлеріне лауазымдық міндеттерді жүктеу туралы», «Мемлекеттік қызметтер көрсету бойынша білім беру ұйымдарының қызметін бақылау туралы» бұйрықтарды бекітеді.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мәселелері жыл сайын білім бөлімінің кеңестерінде және білім бөлімі басшысының жанындағы кеңестерде қаралады.
2022 жылдың мамыр және қазан айларында білім беру ұйымдарының директорлар Кеңесінде 23 білім беру ұйымдары басшыларының мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманы сақтау жөніндегі қызметін зерделеу туралы ақпарат тыңдалды. Кеңес қорытындысы бойынша тәртіптік ықпал ету шешімдері және анықталған бұзушылықтарды жою бойынша ұсынымдар қабылданды.
Білім бөлімі ай сайын білім басқармасына көрсетілген мемлекеттік қызметтер бойынша статистикалық есептерді ұсынады, есепті уақтылы ұсынбау фактілері жоқ.
2022 жылы Отбасы және балалар саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларына өзгерістер мен толықтырулар енгізілді(21.02.2022 № 55, 03.10.2022 № 414), педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары (30.12.2022 № 533), «Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары ( 01.03.2022 № 68, от 01.09.2022 № 387), Денсаулық жағдайы бойынша ұзақ уақыт бойы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау (17.11.2022 № 462), Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын (18.11.2022 № 464), Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын, Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын, жетім балаларды, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды асырап алуға тілек білдірген адамдарды есепке алу қағидаларын (03.10.2022 № 414), Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары (05.08.2022 ж. № 350, 27.08.2022 ж. № 378), Экстернат нысанында оқыту және «Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқуға рұқсат беру» мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары (08.11.2022 № 449).
Барлық мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі.
21 Мемлекеттік қызмет бекітілді.
Ең көп сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер мынадай мемлекеттік қызметтер болып табылады:
- мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына жіберу үшін мектеп жасына дейінгі балаларды кезекке қою (7638 өтінім);
- мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау (6135 өтінім);
- білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау (6282 өтінім);
- жалпы білім беретін оқу орындары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау (3479 өтінім);
- жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну (2374 өтінім).
«Баланы (балаларды) асырап алушы отбасына тәрбиелеуге беру және оларды күтіп-бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі бойынша өтінімдер түскен жоқ.
Қағаз түрінде мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларына сәйкес 2 мемлекеттік қызмет көрсетіледі: Балаға теріс әсер етпейтін ата-ана құқықтарынан айырылған ата-аналарға баламен кездесуге рұқсат беру (2022 жылы мемлекеттік қызмет саны -2), Он жасқа толған баланың пікірін есепке алу туралы қорғаншылық және қамқоршылық органының шешімін беру – (мемлекеттік қызметтер саны- 317).
Ішкі бақылау жоспарына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету сапасына мониторингтің 12 бақылау іс-шарасы өткізілді, 12 ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары қамтылды. Анықталған бұзушылықтардың саны – 8, мониторинг жүргізу кезінде түзетілді. Бақылау іс-шараларының қорытындысы бойынша 45 ұсыным әзірленіп, орындалды.
Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзушылықтар жоқ. Ақпараттық жүйелердің техникалық іркілісі анықталған жағдайда ақаулық туралы акт жасалады және мүдделі органдарға хат жолданады.
1 мемлекеттік қызметші мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өтті.
Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша шағымдар түскен жоқ.
Проблемалық мәселелер.
Мониторинг барысында мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері анықталды.
- ҚР БҒМ АЖО ақпараттық жүйесінің жиі техникалық ақаулары, 2022 ж. кезеңінде жүйенің 5 ақауы болды (05.01-06.01.2022 ж., 18.01.2022 ж., 02.02.-11.02.2022 ж., 05.05.2022 ж.-06.05.2022 ж., 13.06-16.06.2022 ж.);
- ҚР БҒМ АЖ АЖ мемлекеттік қызмет көрсету мерзімін белгілеу кезінде демалыс және мереке күндерін есепке алмайды, сондай-ақ мерзімдер Мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларына сәйкес келмейді (19.03-23.03.2022 ж. наурыз – мереке күндерін, 07.05-10.05.2022 ж. мамыр айларын есепке алмайды.);
- мемлекеттік қызметтер ақпараттық жүйе арқылы да, портал арқылы да ұсынылады, осыған байланысты мониторингтің ыңғайлылығы үшін мемлекеттік қызметтерді көрсетудің бір тәсілі не портал арқылы не «Сакура: электрондық мектеп» ақпараттық жүйесі арқылы қажет (Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау, жалпы білім беретін оқу орындары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау);
- Қорғаншыларға немесе қамқоршыларға жетім баланы (жетім балаларды) және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы (балаларды) күтіп-бағуға жәрдемақы төлеуді тағайындау – бұл қызмет қамқоршылықты белгілеу жөніндегі мемлекеттік қызметпен белсенді, алайда порталда асыраушысынан айрылу бойынша жәрдемақы, алимент, балаға тиесілі тұрғын үйді жалға беруден түскен табыс төленгені туралы мәліметтерді алуға арналған қойындылар жоқ, осы қызметті порталда жеке шығару қажет;
- Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру – Мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларына өзгерістер енгізілсін: мемлекеттік қызметті электрондық форматқа толық ауыстыру үшін құжаттар бүлінген жағдайда құжаттарды ХҚКО арқылы қабылдау қажет, себебі өтініш беруші оны одан әрі жою үшін аттестаттың түпнұсқасын ұсынуы тиіс. Басқа жағдайларда өтінімдер портал арқылы қабылданады;
- Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтамалар беру - бұл қызмет автоматтандырылған болып табылады, алайда «ҚР БҒМ АЖО» АЖ-мен «Жетім балалардың, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың және балаларды өз отбасыларына тәрбиелеуге қабылдағысы келетін адамдардың республикалық деректер банкі» тізілімінің интеграциясы жоқ, осыған байланысты шығу құжаты автоматты түрде берілмейді. Жоғарыда аталған ақпараттық жүйелермен интеграция жасау. Бұрынғы «Е-әкімдік» АЖ-да «Е-қамқоршылық» АЖ-мен электрондық үкімет шлюзімен интеграция болды, жауап Білім бөлімі маманының қатысуынсыз автоматты түрде берілді;
- Кәмелетке толмағандардың мүлкіне билік ету үшін анықтамалар беру - порталда ата-анасының біреуінің жоқтығын растайтын құжатты тіркеуге арналған қойынды жоқ (қайтыс болу туралы куәлік, айыру, шектеу туралы сот шешімі және т.б.). «АХАЖ» АЖ-мен интеграция енгізу, сондай-ақ порталда «Ата-анасының қамқорлығының жоқтығын растайтын құжат» қосымша бетін қосу;
- Он жасқа толған баланың пікірін есепке алу туралы қорғаншылық және қамқоршылық органының шешімін беру - 10 жасқа толған балалар үйі тәрбиеленушісінің пікірін еркін нысанда ресімдеу керек, өйткені бұл қызмет жеке тұлғаларға арналған, ал балалар үйі тәрбиеленушілерінің заңды өкілдері жеке тұлғалар емес, заңды тұлға (балалар үйінің әкімшілігі) болып табылады.
Жоғарыда аталған мәселелер бойынша білім бөлімі «ҰАТ» АҚ-ға, Қостанай облысы әкімдігінің ақпараттандыру, мемлекеттік қызметтер көрсету және мұрағаттар басқармасы мен Басқармасына, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Қостанай облысы бойынша департаментіне, білім басқармасына хат жолдайды.
Бұл мәселе білім бөлімінің тұрақты бақылауында тұр.
Ақпараттық-түсіндіру іс-шаралары.
Жыл сайын білім бөлімінде мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша түсіндіру іс-шараларының медиа-жоспары бекітіледі.
2022 жылы 14 оқыту семинары өткізілді, бұқаралық ақпарат құралдарында 10 мақала жарияланды. Халыққа көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы түсіндіру мақсатында білім бөлімі тоқсан сайын халықты мемлекеттік қызметтер туралы, «Электрондық балабақша», «Электрондық мектеп» автоматтандырылған жүйелері туралы, «Алау ТВ», «Новое время» телеарналарында бейнежазбаны орналастыру арқылы қорғаншылық және қамқоршылық мемлекеттік қызметтері туралы ақпараттандыру жүргізеді (4 бейнежазба), goo_kostanai білім бөлімінің инстаграмында Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша халықпен 4 Тікелей эфир өткізілді.
Білім беру ұйымдарының білім беру және интернет-ресурстар бөлімінің сайтында Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша ақпарат үнемі жаңартылып отырады, Мемлекеттік қызметтер мен бейне нұсқаулықтар орналастырылған.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мәселесі білім бөлімінің тұрақты бақылауында тұр.

2023 жылғы 02-03 ақпанда Әлихан Бөкейхан атындағы № 10 ЖББМ және ЖББМ базаларында бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған «Lesson Study: : қолданның теориясы мен тәжірібесі», «Бастауыш мектепте Lesson Study тәсілін енгізу»тақырыптарында облыстық оқыту семинарлары өтті.
№ 10 ЖББМ және Әлихан Бөкейхан атындағы ЖББМ ұжымдары мектептерде осы тәсілдің қолданылуын көрсетті. Фокус-топтарда жұмыс істей отырып, сабақта сабақты зерттеуге бағытталған инновациялық педагогикалық тәсілдерді пайдалана отырып, бірлесіп жұмыс істеудің тиімділігін көрсетті. Lesson Study тәсілінің теориялық негіздерін және кезеңдерді ұйымдастыруды ашты. Семинар барысында семинарға қатысушыларды талқылаумен, кеңес берумен практикалық жұмыс ұйымдастырылды.
Семинар қорытындысы бойынша қатысушылар Lesson Study тәсілін тәжірибеде қолдану туралы қолжетімді ақпаратты үйретіп, әріптестерімізге жұмысы үшін алғыс айтты.