Жаңалықтар
2023 жылдың 27 қаңтарында №61 бөбекжай-бақшасының базасында ҮТМ-нің «Педагогтердің тәлімгерлік кәсіби қалыптасуын дамыту тәсілі» атты қалалық мектепке дейінгі мекемелердің мемлекеттік тілде тәрбиелейтін педагогтерге арналған үздік тәжірибелер панорамасының семинары өтті. Бұл теориялық және практикалық бағытты қамтыған семинар жұмысына 65 педагог белсене қатысты.
Қостанай қаласы білім бөлімінің мектепке дейінгі секторының басшысы Боранбаева А. К. мектепке дейінгі тәрбиелеуді жетілдіру бойынша нұсқаулықтар берді.
Қаламыздың №40 бөбекжай-бақшасының қазақ тілі мұғалімі Брахметова С.М. «Мектепке дейінгі ұйымдарда қазақ тілі мен тіл дамытуды байланыстыру» атты баяндамамен және тәрбиеші Байгабылова Ж.С. «Синквейн әдісімен ертегілер, жұмбақтар құрастыру арқылы баланың тілін дамыту» атты нәтижелі жұмыс тәжірибелерімен бөлісті.
Сонымен қатар, №14 б/б шығармашылық тобы: қазақ тілі мұғалімі Жаксыбаева Г.Ж. «Мектепке дейінгі ұйымда тіл дамыту жұмыстарындағы заман талабына сай әдістер мен тәсілдер» тақырыбымен және тәрбиешілері Уайсова Г.Х., Есиналинова А.Е. «Балалардың тілдерін дамытуда синквейн тәсілдерін пайдаланудың тиімділігі», «Блум текшесі» бойынша теория және практикалық жұмыстарымен бөлісті.
Семинар барысында №6, 12, 5, 7, 27, 16, 61 балабақшаларының тәрбиешілері Отеуова Ж.Б., Балгынбаева Қ.Г., Тұрсынбаева Ж.К., Уваисова Н.М., Баксимова Л. К., Тортаева Г.К., Жұмағалиева К.М., Лекенова А.К., Байсалбаева М.К., Жанғон А.С. өз тәжірибелерінен алған әдіс-тәсілдерімен, жұмыс түрлерімен әріптестерімен бөлісіп, практика жүзінде қолданудың тиімділігін көрсетті.
Үздік тәжірибелер панорамасы семинарына қатысқан педагогтерге шығармашылық табыстар тілейміз.









2023 жылғы 25 қаңтарда Қостанай қаласының №2 мектеп-лицейінің базасында жас шет тілі мұғалімдеріне арналған «Шет тілін оқытудағы инновациялар және сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру» әдістемелік дайвинг өтті.
№ 2 мектеп-лицейдің креативті педагогтары И.О.Быстрова, Т.А.Канетцкая, Д.Е.Бурак, Г.Ж.Кантарбаева, Ж.К.Татагулова, И.Г.Генрих, О.А.Ким, И.С.Кривонорсова, И.А.,Калинина дайвингке қатысушыларды «Team teaching, team building, scaffolding, interactive and effective forms of learning, productive students’ cooperation, extracurricular activities» сияқты тілді оқытудың тиімді әдістері және тәсілдерімен таныстырды.
Рефлексия кезеңінде дайвингке қатысушылар оптимистер мен пессимистер рөлін атқарды, іс-шараның жағымды жақтарын айтты, өз ұсыныстарын ұсынды.
Әдістемелік дайвинг педагогтардың әдістемелік белсенділігінің жоғары деңгейін көрсетті, жас педагогтардың кәсіби қасиеттерін дамытуға ықпал етті!





Құрметті ата-аналар, сіздердің назарларыңызды indigo-kst-goo.e-orda.kz сайтының жұмысындағы өзгерістерге назар аударамыз. Өзгерістерді енгізе отырып, өтініш беруші өзінің телефон нөмірін ED24.kz қосымшада тіркеуі қажет. Бұл қосымшаны смартфонға Google Play немесе App Store арқылы жүктеу керек.
Нөмірді тіркеудің екі әдісі бар:
- Кезекке қою кезінде;
- Егер өтініш берушінің жеке кабинеті болса, онда жеке кабинетке кіру арқылы.
Карусельде толығырақ нұсқаулықпен таныса аласыз.





Екі күн ішінде №16 ЖББМ базасында директордың ОЖ жөніндегі орынбасары А. Мурзабекованың жетекшілігімен мұғалімнің практикасын дамытудың тиімді құралы ретінде сабақты зерттеу және іс-әрекеттегі зерттеу тәсілдерін зерделеу мақсатында оқыту семинарлары мен коучингтер өткізілді.
Мұғалімдер сабақты зерттеу тұжырымдамасын өз бетінше анықтады, Lesson Study кезеңдері мен алгоритмдерін анықтады, LS іске асыру жоспарын жасады. Тыңдаушылар бұл тәсілдерді қолдану көп жұмысты қажет ететіндігін анықтап, бүгінгі таңда оқыту сапасын және тиісінше оқушылардың оқу сапасын арттыру үшін өзекті болып табылады деген қорытындыға келді.







Тәрбиенің екі маңызды институты - отбасы мен балабақша-тығыз жұмыс істеуі керек. Дәл осы мақсатта «Үндестік» өңірлік жобасы іске қосылды.
Облыстық жоба аясында № 54 бөбекжайында түрлі іс-шаралар өткізіледі. Бөбекжай педагогтары ата-аналар қоғамымен жұмыс істеудің жеке, топтық және ұжымдық түрлерін пайдаланады.
Осылайша, педагогтар мектеп алды топтардың ата-аналарымен квест ойыны түрінде ата-аналар жиналысын ұйымдастырды. Тәрбиешілер ересектерге бала болуды және топтан бастап бірнеше станциядан өтіп, балабақша түлегінің моделін жинауды ұсынды. Ата-аналар «Сауаттылыққа оқыту», «Математика негіздері», «Эксперимент арқылы қоршаған әлеммен танысу», «Қзақ тілі», «Дене шынықтыру», «Музыка» бойынша ұйымдастырылған іс - шаралар шеңберінде сынақтар күтіп, қорытындысында педагог - психологпен рефлексия жасады. Әрбір орындаған сынақ үшін ата-аналар критерий сөзін алды. Алынған сөздерден «Балабақша түлегінің моделін» жиналды.
Ата-аналар бөбекжайдан әртүрлі эмоциялармен кетті, бірақ квест түрінде бұл іс-шара ешбіреуді бей-жай қалдырмады. Бұл ең бастысы!




2023 жылдың 24 қаңтарында №3 мектеп-гимназиясының базасында сағат 10.00-де «Дарындылық болашағы» атты таланттар аукционы өтті. Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдері С. А. Климченко мен И. М. Шакина олимпиадаға және ғылыми жобаларға дайындық бойынша нәтижелі жұмыс тәжірибелерімен бөлісті.
Бұл кездесу теориялық және практикалық бағытты қамтыды.
Мектеп мұғалімдері оқушылар ретінде өнер көрсетіп, ғылыми жоба құру және қалалық, облыстық, республикалық турдың тапсырмаларын орындауда өз білімдерін, шеберліктерін көрсетті.
Дарынды ұстаздармен мұндай кездесулер кәсіби шеберлікті толықтыру үшін қажет.






Ағымдағы жылдың 24 қаңтарында № 4 ЖББМ базасында бастауыш сынып мұғалімдерінің «Балаларға арналған қимыл-қозғалыс ойындар» тақырыбында әдістемелік диалогы өтті.
Бұл диалогтың мақсаты жаңа материалды түсіндіруде ойын нейропсихологиялық әдістерін қолдануды талқылау және оқу процессінің құрамдас бөлігі ретінде қозғалыс жасау.
Диалог барысында А.К.Ещанова, Г.Х.Тукенова, В.В. Корнева, Л.В.Соколова, Д.Т.Жарасбекова, М.А.Шарапова өз тәжірибелерінен әдістер, тәсілдер және жұмыс түрлерімен бөлісті, оларды практикалық сабақтар арқылы қолданудың тиімділігін көрсетті. № 4 ЖББМ логопеді О.В. Зарецкая мектеп жасындағы балалардың жұмысын жанама ынталандыру үшін нейропсихологиялық тәсілдің өзектілігі мен практикалық бағытын атап өтті. Әдістемелік диалог соңында тарих пәнінің мұғалімі С. Г. Карпенко мектептің жауынгерлік даңқ мұражайына экскурсия өткізді.









Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің № 16 жалпы білім беретін мектебі» КММ мектепалды даярлық сыныбының тәрбиеленушілері үшін тәрбиеші Ким Е.В. «Көп түсті викторина» атты қызықты әрі пайдалы ойын ұйымдастырды. Екі команда «Күндер» және «Жұлдыздар», гүл жапырақшаларында жасырылған тапсырмаларды қуана орындады. Әр дұрыс жауап үшін командаларға күміс монеталар беріліп отырды. Тапсырмалар әр түрлі ертегі, музыкалық, шығармашылық және логикалық түрде болды. Барлық тәрбиеленушілер грамоталар мен тәтті сыйлықтарға ие болды, өйткені достық жеңіске жетті!
Мұндай ойын логикалық ойлауды, зейінді, үйлесімді сөйлеуді керемет дамытады; өзін-өзі бақылау әдістерін үйретеді (қарсыласын тыңдай білу, ауызша нұсқауларға сәйкес жұмыс істеу); интеллектуалды әрекетке деген қызығушылықты қолдап, ойнауға, табандылық танытатын өзара көмек көрсетуге деген ұмтылысты тудырады.
Мектеп жасына дейінгі балаларға тек қана жақсы қасиеттерді тәрбиелеу, бір-бірін тыңдау, жалпы шешім табу, балаларға дамып келе жатқан ойыннан қуаныш сыйлау өте маңызды









Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласының білім бөлімі» ММ ата – аналарға Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 12 наурыздағы № 320 қаулысына және білім басқармасының 2022 жылғы 18 наурыздағы № 138 бұйрығына сәйкес Қостанай қаласының мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында әлеуметтік осал санаттағы балалардың тегін және жеңілдікпен тамақтандыру мүмкіндігі бар екенін еске салады.
100% мөлшерінде тамақтануға жұмсалатын шығыстарды өтеуге жетім балалар, ата - анасының қамқорлығынсыз қалған балалар, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер және түзету топтарының балалары құқылы.
Көп балалы отбасылардан шыққан балалар, АӘК алушылардың отбасыларынан шыққан балалар және АӘК алушы болып табылмайтын отбасылардан шыққан балалар, бірақ отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен 50% мөлшерінде тамақтану шығындарын өтеуге құқылы.





2023 жылғы 20 қаңтарда №10 жалпы білім беретін мектепте ұлдар арасында асық атудан және қыздар арасында бес асықтан қалалық мектеп лигасы өтті. Жарысқа Қостанай қаласының 20 мектебінен 100-ден астам оқушы қатысты.
Турнирдің негізгі мақсаты Қостанай қаласында балалар мен жасөспірімдер арасында асық ату және бес асық қазақ ұлттық ойынын насихаттау, облыстық жарыстарға қатысу үшін мықты спортшыларды анықтау болып табылады.
Бес асықтан қалалық жарыс қорытындысы бойынша жүлделі орындарды жас тобындағы 5-6 сыныптар арасында келесі командалар иеленді:
I орын –№5 ЖББМ
II орын - №21 ЖББМ
III орын - ЧНОМ.
Жас тобындағы 7-8 сыныптар арасында жеңіске жетті:
I орын – Ы. Алтынсарин атындағы ДБМ
II орын - №10 ЖББМ
III орын - №23 ЖББМ.
Асық атудан қалалық жарыс қорытындысы бойынша 5-6 сынып оқушылары жеңіске жетті:
I орын –№20 ЖББМ
II орын - №4 ЖББМ
III орын - №16 ЖББМ.
Жас тобындағы 7-8 сыныптар арасында жеңіске жетті:
I орын –№10 ЖББМ
II орын - №22 ЖББМ
III орын - №3 МГ.
Жас тобындағы 9-11 сыныптар арасында жеңіске жетті:
I орын –№20 ЖББМ
II орын - №30 ЖББМ
III орын - №23 ЖББМ.
Жеңімпаз командалар асық ату мен бес асық бойынша облыстық мектеп лигасында Қостанай қаласының намысын қорғайды.
Жеңімпаздарды құттықтаймыз!






Ойын индустриясы тіпті кино индустриясынан да асып түседі, өйткені ойындар қатысушыларды ынталандырады және тұрақты ұстап тұрады, өйткені ойындар қатысушыларды ынталандырады - олар жеңіп, жүлде алғысы келеді. Білімге геймификация енгізілсе, оқушылардың оқуға деген ынтасы артады.
Оқу процесініңгеймификациясы дегеніміз не?
Білім берудегі геймификация. «Геймификация» термині Сіздерге таныс па? Геймификация (ағылш. gamification сөздері) - ойын ойнау және ойын динамикасын аудиторияны тарту және тапсырмаларды шешу үшін пайдалану процесі. Геймификация тәжірибесінде пайдаланушыны эмоциялық тартуға және оны ынталандыруға көп көңіл бөлінген. Ол үшін әртүрлі механизмдер қолданылуы мүмкін: виртуалды дағдыларды дамыту, ілгерілеу шкаласы, рейтингтік жүйе, ойын кейіпкерлерін дамыту, жаңа оқыту элементтерін біртіндеп ашу және тіпті жалыққандарға да бейджиктер.
"Геймификация" бүгінгі таңда өте қарқынды. Бұл ойын немесе ойын элементтері. Барлық осы терминдер нақты мақсаттарға жету үшін ойын элементтері мен ойын механикасын ойын емес контексте қолдануды білдіреді. Мысалы, жұмыста, оқуда және күнделікті өмірде.
Геймификация және күрделі ойындар белгілі бір мақсаттарды көздейді: мәселені шешу, ойын түрінде ойлау және техникалар арқылы оқыту. Мысалы, онлайн білім беру платформасында үй тапсырмасын орындау үшін пайдаланушылар ұпай алады, ал ұпай саны бойынша оқушылардың рейтингі қалыптасады. Сыныпта үстемдік ету үшін рейтингті басқаруға деген ұмтылыс көп тапсырмаларды орындауға және ұпай жинауға ынталандырады.
Оқытудағы ойын тәсілі дәстүрлі әдістермен салыстырғанда өзінің тиімділігін дәлелдей алды. Ойындар әртүрлі жастағы адамдарға ұнайды, сондықтан олар білім берудің барлық салаларында, әсіресе мектептегі білім беруде қолданылады. Ойынның арқасында қызықсыз тапсырмалар қызықты болады, ал күрделі тапсырмалар қарапайым болады. Ойындар оқушыны процеске тартады және ақпаратты қабылдауды жеңілдетеді.
«Қостанай қаласы білім бөлімінің № 17 жалпы білім беретін мектебі» КММ директордың ОЖ жөніндегі орынбасары К. М. Кужумсугурова әріптестері В. П. Калугина және А. Ж. Ермагамбетовамен бірлесіп бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған «Гемификация оқушылардың оқу іс-әрекетін арттыру және жаңа мемлекеттік білім беру стандарттарын енгізу жағдайында оқу мотивациясын арттыру факторы ретінде» тақырыбында коучинг-сессия ұйымдастырылып, өткізілді.
Сабақтың негізгі идеясы мұғалімдерге ойын тек бос уақытты ғана емес, сонымен қатар тәрбие құралы бола алатынын жеткізу болды. Дұрыс көзқараспен ойын әдістері (Гамификация) білім алуға және оны тәжірибеде қолдануға көмектеседі.
Шығармашылық жұмыс барысында мұғалімдер өзара ақпарат алмасып, білім алды. Коучинг жұмысы жоғары деңгейде өтті.


Балаларды мектепке дейінгі ұйымдарға кезекке қою және қабылдау indigo-kst-goo.e-orda.kz веб-порталда жүзеге асырылады.
Баланы кезекке қою үшін ата-анасының ЖСН, баланың ата-анасының (немесе заңды өкілінің) 2 қолданыстағы ұялы телефон нөмірінің болуы өтініштің мәртебесі және кезек нөмірі туралы хабарлама алу үшін қажет.
Аталған жүйеде ата-аналар балабақшаға электронды жолдама ала алады. Ол үшін "жеке кабинетке" кіріп, "жолдама алу" қойындысын басып, балабақша мен қабылдау тобын таңдап, "жолдама алу" қойындысын басу керек.
Жолдаманы алғаннан кейін барлық жолдарды кезең-кезеңімен толтырып және электрондық цифрлық қолтаңбаның (ЭЦҚ) көмегімен шартқа қол қою арқылы электрондық шарт жасасу қажет.


Қостанай қаласы білім бөлімінің жоспарына сәйкес 2023 жылғы 19 қаңтарда «№15 бөбекжайы» КМҚК базасында мектепке дейінгі ұйымдардың музыкалық жетекшілері үшін «Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қабілеттерін дамытудың инновациялық әдістері» тақырыбы бойынша семинар өтті.
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту бөлімінің әдіскері М. С. Абитова мектепке дейінгі білім беруде инновациялық технологияларды қолдану туралы баяндама жасады.
Музыкалық жетекшілер А. Н. Горбушина «№ 2 бөбекжайы» КМҚК, Е.В.Комендантова «№15 бөбекжайы» КМҚК педагогтарды өздерінің авторлық бағдарламасымен таныстырып, тәжірибеде қазақ халық биінің негізгі элементтерін көрсетті.
СЖД бар балаларға арналған музыкалық-би жаттығуларын «№54 бөбекжайы» КМҚК музыкалық жетекшілер О.В. Кашуба, И.В. Похуляк көрсетті.
«№61 бөбекжайы» КМҚК музыкалық жетекшісі Д. К. Туякова мектеп жасына дейінгі балалармен сабақтарда инновациялық технологияларды қолдану тәжірибесі туралы айтып берді.
Н.Г. Пермякова «№69 бөбекжайы» КМҚК музыкалық жетекшісі балаларға арналған әндер жасау бойынша шеберлік сабағын өткізді.
«№15 бөбекжайы» КМҚК музыкалық жетекшісі С. В. Юркова музыкалық интерактивті ойындарды қалай жасау керектігін егжей-тегжейлі айтып, көрсетті.
Іс-шара соңында мектепке дейінгі білім беру әдіскері М. С. Абитова мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделінің талаптарына сәйкес осы тақырыптың өзектілігін атап өтті, музыка жетекшілері бірқатар ұсыныстар алды.






115ЖББМ-нің Мектепалды сыныбы қыстың ғажайып көріністерін тамашалауға серуенге шықтық. Серуенге шыққаннан бастап балалар мәз-мейрам болып, көздерінен бақыттың нұры шашылып аққала жасадық. Бір-бірімен қар атыспақ ойнап, сырғанақ теуіп нағыз бақытты балалық шақтың бейнесін қалыптастырды.








Ертегі баланың өмірінде және даму процесінде маңызды орын алады. Ертегілермен кішкентай адамның әділеттілік пен парыз, жақсылық пен жамандық туралы алғашқы идеялары байланысты. Бала үшін ертегі әлемі ғажайыптар мен ашық түстерге толы, түсінікті және жақын.
"№51 бөбекжайы"КМҚК-да "Оқуға құштар - мектеп" жобасы аясында ересек және мектепалды топтарға арналған "Ертегілерге саяхат " квест-ойыны өткізілді.
Ертегі кейіпкерлері балалардан көмек сұрады. Балалар ертегі еліне ұшақ кілемімен барды. Картаны тауып, кедергілерді еңсере отырып, балалар сандықтарда жасырылған барлық заттарды тауып алды , осылайша ертегілердің кейіпкерлері Алдар Көсе, Ер Төстік, Айболит, Федор және т. б. көмектесті. Балалар барлық сынақтарды өте жақсы орындады.
Картадағы соңғы нәрсе - ғажайып ағаш болды, онда балалар сыйлық ретінде кітапты, ертегі кейіпкерлерінің алғысы бар сандықшаны тапты.
Барлығы ертегі саяхатынан үлкен рахат алды.
«Сказка в жизни ребенка»




Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту бөлімінің әдіскері Жихарева Т.Б. «Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» № 338 бұйрықпен белгіленген біліктілікке қойылатын талаптар, мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымы әдіскерінің лауазымдық міндеттері туралы еске салды. Бұдан әрі ол бөбекжай әдіскері өзінің күнделікті жұмысын МДҰ даму бағдарламасының, жылдық жоспардың және бір айға арналған жұмыс циклограммасының міндеттеріне сәйкес жүзеге асыратынын түсіндірді.
Еңбек өтілі бар № 54 бөбекжай әдіскері Захарова Е.А. жылдық жоспарды жасау және іске асыру бойынша жұмыс тәжірибесімен бөлісті, жылдық жоспар – бұл әкімшілік және педагогикалық ұжымдардың іс-қимылдарының бірлігін әзірлеу екендігіне назар аударды. Практикалық бөлімде әр командаға «Жылдық жоспар», «Жылдық жоспардың педагогикалық талдауы», «Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс жылдық жоспардың бір бөлімі» тақырыптары бойынша кластер құруды ұсынды.
Еңбек өтілі бар 3 бөбекжай әдіскері Бабий О.В. «Әдіскер жұмысының нысандары мен әдістері мектепке дейінгі ұйымдағы педагогтардың табысты кәсіби құзыреттілігінің факторы» мәселесіне егжей-тегжейлі тоқталды. Педагогикалық кеңес тұрақты жұмыс істейтінін және педагогикалық қызметкерлердің өзін-өзі басқарудың алқалы органы екенін атап өтті. Практикалық бөлімде педагогикалық кеңеске технологиялық карта жасау ұсынылды. Әрі қарай Оксана Валентиновна педагогтардың жұмысын рейтингтік бағалау жүйесінің тәжірибесімен бөлісті.
Сондай – ақ, семинар барысында мектепке дейінгі тәрбие және оқыту бөлімінің әдіскері Жихарева Т.Б. презентацияға сүйене отырып, «Сұрақ-жауап» нысанында жаңартылған мониторинг бойынша түсініктемелер берді.
Іс-шара соңында ұсыныстар берілді.










